Meer leads voor minder budget
Om nieuwe leads aan te trekken implementeerden we een volledige strategie.
De vastgoedexperts van Vast & Goed mogen zich échte experten noemen met meer dan 20 jaar ervaring in de regio op de teller. Met drie filialen en dertien medewerkers wapenen ze zich in de woelige vastgoedsector. Het gedreven team van experts binnen hun divisie staat klanten zowel bij in aankoop als verkoop en verhuur en begeleidt persoonlijk, down-to-earth en stap voor stap. Een vastgoedkantoor met torenhoge ambities.
Hoe zie je door al die vastgoedkantoren het grote vastgoedbos nog? Vooral het online vinden van Vast & Goed was een groot verbeterpunt. En ook de sociale media van het kantoor hadden dringend nood aan een solide contentplan en bijhorende strategie.
Om de organische vindbaarheid van de vastgoedexperts uit Geel en Leopoldsburg te verhogen, schreven we relevante blogs. Die strategie heeft daarbij ook een positieve impact op de resultaten van de Google ads-campagnes. Dikke win-win!
De doelstelling behalen? Wees maar zeker. Bij de start van onze samenwerking zorgde de gerichte Google Search en Display Ads voor een stijging van het aantal kwalitatieve leads met 52%. Het advertentiebudget slonk daarbij met maar liefst 72% (!). We bereiken dus méér leads met minder middelen. Door de veelbelovende resultaten trekken we die strategie verder in de aankomende campagnes. En naast de aanvragen via de website, merkten de medewerkers van Vast & Goed ook een stijging in de telefonische aanvragen. Een mooie stap op hun groeipad.